زناشویی

ارتباط بین مرد و زن به روش درست و اسلامی

زناشویی

ارتباط بین مرد و زن به روش درست و اسلامی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

زیاد کردن میل جنسی با روغن های مختلف

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۵۰ ب.ظ

روغن

 

زیاد کردن میل جنسی با روغن های مختلف

 

 

 

روغن‌هایی که خواص افزایش دهنده میل جنسی دارند، به بیدار شدن میل جنسی کمک میکنند. 

 

افزایش میل جنسی زنان با روغن اسانس گل سرخ

 

 

عطر بوی روغن اسانس گل سرخ با عشقبازی در رابطه زناشویی در ارتباط است.باعث زیاد شدن میل جنسی زنان و کم شدن استرس‌های جسمی و روانی می‌شوند.

 

این روغن را با یک روغن پایه لاکچری مخلوط کرده برای لذت بردن از عطر و خاصیت آن بدن همسر خود را با این روغن ماساژ دهید.

 

روغن عنصل

 

 

برای درمان اختلالات نعوظ آقایان و زیاد شدن حجم باید هر شب روغن عنصل به کف هر دوپا مالیده شود. ( قابل توجه می باشد که پا نباید تا صبح  روی زمین قرار گیرد.)

 

برای زیاد شدن اثر خوب می باشد نیم ساعت قبل نزدیکی اندام تناسلی باروغن چرب شود.

 

برای مشکل سرد مزاجی بانوان و مشکلات خشکی واژن و مقاربت دردناک یک ساعت قیل از نزدیکی کردن به صورت موضعی ناحیه ی کلیتوریس چرب شود. (همچنین تحقیقات ما نشان داده است ماساژ سینه ها به صورت موضعی روزی دوبار به زیاد شدن سایز توده ی پستانی کمک می کند)

 

روغن زیتونی

 

 

روغن زیتون


امروزه ماساژ روغن زیتون به دستگاه تناسلی در غالب یک روش لاکچری برای آن که بتوان تاثیرات بهتری در افزایش حجم این اندام برجای گذاشت در  مردان بسیار رایج می باشد. گرچه زنان نیز می توانند از این راهکار به جهات مختلف بهره مند شوند و برای رفع خشکی واژن و … از آن استفاده کنند.

 

روغن سیاه دانه

 

ناتوانی جنسی، زود انزالی، و همچنین اختلالات نعوظ بعضی از اختلالات جنسی زیاد می باشند که مردان با آن‌ ها دچار هستند. جالب است بدانید سیاه دانه درمان طبیعی شناخته شده‌ ای برای درمان ناتوانی جنسی مردان و همچنین تقویت میل جنسی هست.

 

 

گل سرخ یا رز

 

خانم ها عاشق این بو هستند. برای بالابردن میل جنسی آنها ، گفته میشود که مردان روغن با بوی گل سرخ را بر روی سوراخ بینی، کف دست، پشت گوش و بین ریش های خود استفاده می کنند.

 

روغن

 

روغن اسانس اسطوخودوس 

 

روغن اسانس اسطوخودوس یا لاوندر به علت عطر خوش بویی که دارد آرامش بخش و تقویت کننده می باشد به بهبود خلق و خو در زمان و بعد از رابطه جنسی کمک می کند.

 

باعث کم شدن استرس و افزایش جرقه های جنسی می شود. به علاوه به افزایش گردش خون و حساسیت اندام های جنسی کمک می کند.

 

این روغن اسانس را با روغن پایه مثل زیتون یا بادام مخلوط کرده و پوست را مالش دهید. همچنین می توانید چند قطره از آن را به آب وان حمام اضافه کرده و از عطر آن هنگام حمام دونفره استفاده شود. می توانید چند قطه از آن را در بخور ریخته و فضا را معطر کنید.!

 

روغن زالو

 

 

روغن زالو یک ابزار قوی برای غلبه بر انزال زودرساست. روغن زالو مقدار زیادی نیتریک اکسید (NO) و هیرودین دارد که جریان خون را در دستگاه تناسلی زیاد می کند. اکسید نیتریک می‌تواند مثل یک داروی ویاگرا عمل کند.

 

زنانی که از کمبود میل جنسی یا تحریک جنسی بسیار کم رنج می‌برند می‌توانند مشکلات خود را با روغن زالو حل کنند. برای بیشترین تأثیر، روغن زالو باید روی واژن و اندام جنسی زنانه ماساژ داده شود

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۲
alireza rahmani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی