زناشویی

ارتباط بین مرد و زن به روش درست و اسلامی

زناشویی

ارتباط بین مرد و زن به روش درست و اسلامی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مدل های کاندوم 

 

مدل کاندوم : در این قسمت از سایت زناشویی قصد داریم برای شما دوستان عزیز این سایت جدید ترین مدل های کاندوم به علاوه استفاده درست و صحیح از آن را برای شما بگوییم در ادامه با ما همراه باشید

 

کاندوم زنانه

 

کاندوم های شب رنگ 

کاندوم های شبرنگ خیلی جالبند. بسیاری از انواع این کاندوم ها دارای استاندارد های لازم جهت پیشگیری از بارداری و انتقال بیماری های مقاربتی نیز میباشند. این کاندوم ها را باید قبل از استفاده حداقل به مدت 30 ثانیه در معرض نور قرار دهید تا در طول مدت رابطه جنسی درخشان باشد. کاندوم های شبرنگ از مواد غیر سمی تهیه شده و دارای سه لایه میباشند. لایه اول و سوم این  از جنس لاتکس است و لایه دوم دارای نوعی ماده حاوی رنگدانه بوده که باعث درخشندگی آن میشود.

اگر میخواهید همسر خود را غافلگیر کرده و تجربه جدید و جالبی داشته باشید، این نوع کاندوم ها گزینه خوبی هستند.

 

کاندوم های طعم دار

 

بسیاری از شرکت های سازنده تولید کاندوم در تبلیغات خود ادعا میکنند که محصولات تولیدی آن ها دارای طعم و عطری بسیار دلپذیر میباشد. عطر و طعم این مدل ها معمولا بدلیل رایحه ای است که ژل روان کننده موجود در آن دارد. (البته کاندوم های بدون روان کننده و طعم و عطر دار نیز موجود میباشد) کاندوم ها در طعم هایی همچون نعناع، انگور، پرتقال، موز، توت فرنگی، آدامس، شکلات، وانیل، بیکن و حتی نوشابه ای موجود است. حتی برخی اوقات  دارای رنگ های مختلفی میباشد تا با طعمی که دارد هماهنگ تر باشد. (مثلا کاندوم های دارای طعم توت فرنگی به رنگ قرمز و  موزی به رنگ زرد هستند)

کاندوم های طعم دار معمولا برای اینکه بتوانند تجربه جدیدی هنگام رابطه دهانی برقرار کنند ساخته میشوند. امروزه اکثر  تولیدی دارای استاندارد های لازم بوده و مقاومت کافی برای پیشگیری از بارداری و انتقال بیماری های مقاربتی را دارند.

اگر میخواهید از مدل طعم دار برای رابطه واژنی استفاده کنید اطمینان حاصل کنید که بدون شکر باشند چراکه کاندوم های شکر دار میتواند باعث کاهش سطح اسیدی واژن شده و خطر ابتلا به عفونت قارچی را افزایش دهد.

کاندوم مردانه | توضیحات کامل درباره کاندوم مردانه و کاندوم زنانه

کاندوم های خاردار 

 

شاید تصور کنید که کاندوم های خاردار تنها برای بیشتر لذت بردن خانم ها کاربرد دارد اما باید بدانید که این بسته به نوعی که دارند (محل خار ها که میتواند بیرون، درون و یا در هر دو طرف کاندوم باشد) میتوانند باعث لذت بیشتر برای خانم ها، آقایان و یا هر دو نفر بشوند.

برخی از انواع  خار دار دارای 2 منطقه خار دار میباشند؛ یک قسمت ابتدایی و یک قسمت انتهایی. این نوع چیدمان خار ها باعث میشود که در خانم ها در رابطه جنسی لذت بیشتری ببرند.

هنگام خرید این نمونه  حتما به بسته بندی و جعبه آن توجه کرده و اطمینان حاصل کنید که دارای استاندارد های لازم هستند.

 

 

کاندوم های شکل دار

 

کاندوم های گرم کننده جنس لاتکس نازک تری دارند و همین امر باعث بهبود تجربه جنسی میشود. این نوع کاندوم ها معمولا دارای نوعی ژل روان کننده و گرم کننده هستند که پس از تماس با رطوبت بدن فعال میشود. گرم کننده در روابط جنسی، هم برای آقایان و هم برای خانم ها لذت بخش است.

 

کاندو های نعنایی

 

کاندوم های نعنایی تقویت کننده قوای جنسی میباشند. برخی از برند ها این نوع مدل ها را تولید میکنند. نعنایی بدون ژل روان کننده است و رایحه ای بسیار خوب و قوی دارد.  نعنایی یک گزینه ایده آل برای رابطه دهانی میباشد و همچنین کاملا استاندارد بوده و از بارداری و انتقال بیماری های مقاربتی پیشگیری میکند. این نوع کاندوم کمی پهن تر از حد معمول و است سر بزرگ تری نیز دارد.

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۸
alireza rahmani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی