زناشویی

ارتباط بین مرد و زن به روش درست و اسلامی

زناشویی

ارتباط بین مرد و زن به روش درست و اسلامی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بیوگرافی ارتیست ایرانی بهزاد لیتو

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۱ ق.ظ

بیوگرافی بهزاد لیتو خواننده رپ ایرانی - Hoonel Portal

 

بیوگرافی بهزاد داورپناه معروف به بهزاد لیتو (متولد ۵ اسفند ۱۳۷۰ در تهران) خواننده ، ترانه سرای و آهنگساز رپ فارسی و ساکن دبی است ویک خواهر به نام نیکی دارد. وی تا ۱۶ سالگی در تهران زندگی کرد و پس از آن به دبی رفت. او در ابتدا با عضویت در گروه پایدار شناخته شد و پس از آن تک آهنگ‌های زیادی مانند ناب ، فوق‌العاده و فردا (Live Tomorrow Remix) ] و دادیم رفت تو رو را با سوگند منتشر کرد. اما پس از مدتی از پایدار جدا شد و دلیل این کار را پیشرفت بیشتر خود عنوان کرد.

بهزاد لیتو در صفحه فیسبوک خودش و در جواب به طرفداران درباره جدایی از گروه پایدار گفت:

من رابطهٔ خیلی خوبی با عرفان دارم، جزو صمیمی‌ترین دوستام هستش تقریباً هر روز هم همو می‌بینیم، حتی وقتی گروه پایدار
رو درست کرد من با جون و دلم سعی کردم که گروه بهترین گروه باشه، ولی دیدم
سخت برای من تو یه گروه کار کنم و حس کردم تنهائی می‌تونم بهتر کار کنم،
الان هم عضو هیچ گروهی نیستم و دارم روی آلبوم تکی دارم کار می‌کنم، با عرفان و پایا هم بزودی چندتا ترکِ باحال ضبط می‌کنیم.

او همچنین بخشی از معروفیت خود را پس از همکاری‌های موفق خود با گروه زدبازی بدست آورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۲
alireza rahmani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی