زناشویی

ارتباط بین مرد و زن به روش درست و اسلامی

زناشویی

ارتباط بین مرد و زن به روش درست و اسلامی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بیوگرافی محمدرضا گلزار در سال 2020

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸ ب.ظ

بیوگرافی کامل محمدرضا گلزار | محمدرضا گلزار و همسرش

 

بیوگرافی محمدرضا
محمدرضا گلزار بازیگر سینما، نوازنده گیتار، خواننده و مدل آگهی‌های‌ تبلیغاتی ایرانی است. محمدرضا گلزار را بیشتر بعنوان یک مدل سینمایی میشناسند. گلزار در اواخر دهه ۷۰ شمسی در ایران به شهرت رسید.

 

بیوگرافی کامل محمدرضا گلزار
محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران، بازیگر است ، فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد است به جز بازی، نوازنده گیتار و پرکاشن است، وارد خوانندگی شده و مدل تبلیغاتی هم میباشد. محمدرضا گلزار فارغ‌ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

بیوگرافی کامل محمدرضا گلزار | محمدرضا گلزار و همسرش

محمدرضا گلزار در شمال
محمدرضا گلزار درسال ۱۳۷۹ برای اولین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. محمدرضا گلزار با این که چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم‌های‌ کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ کدام به نتیجه نرسید.

بیوگرافی کامل محمدرضا گلزار | محمدرضا گلزار و همسرش

 

فیلمنامه شیش و بش توسط گلزار درسال ۱۳۸۶ در بانک فیلمنامه ثبت شده بود.

 

محمدرضا گلزار با تیپ قرمز
محمدرضا گلزار فعالیت موسیقی خودرا از سال ۱۳۷۶ بعنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. محمدرضا گلزار همچنین قصد داشت که با گروه دارکوب کار کند که به دلایلی این همکاری پیش از ان که آغاز شود، پایان یافت.

 

او همین حالا یک گروه موسیقی مستقل با نام REZZAR دارد. REZZAR مخفف نام محمدرضا گلزار است و او این برند رابه نام خودش ثبت کرده‌است.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۸
alireza rahmani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی