زناشویی

ارتباط بین مرد و زن به روش درست و اسلامی

زناشویی

ارتباط بین مرد و زن به روش درست و اسلامی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بیوگرافی جدید از امیر حسین آرمان در سال 99

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۰۸ ب.ظ

امیرحسین آرمان,تصاویر جدید امیرحسین آرمان

 

امیرحسین آرمان (زاده ۱۴ آبان ۱۳۶۱ - تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل کشور ایران است.
امیرحسین آرمان
نام اصلی : امیرحسین آرمان
زمینه فعالیت : سینما -تلویزیون
تولد : ۱۴ آبان ۱۳۶۱
ملیت :  ایران
پیشه : بازیگر و خواننده
سال‌های فعالیت : ۱۳۸۳ - تاکنونمهراد هیدن

نام واقعی: مهراد مستوفی راد

لقب : مهراد هیدن

تولد: ۲۴ آذر ماه ۱۳۶۳ تهران در ایران

ملیت: ایران

سبک هنر :رپ ، راک و هیپ هاپ 

ساز هایی که حرفه ای هست :گیتار، گیتار الکتریک ،پیانودرام

سال‌های فعالیت: ۱۳۸۱-تا کنون


 هرچیزی که یاد گرفتم الان خودم پیدا کردم و دنبال کردم با این حال یک دوره موسیقی الکترونیک در انگلستان هم رفتم همیشه زنده ضبط می‌ کردم و حتی یاد نداشتم  ضبط کنم. بعدها با نرم افزارهای مختلف موسیقی آشنا شدم


ازدواج

عکس های  از مهراد هیدن با ادمختلف پخش شده که بر این اساس هربار عکسی از او و همسرش منتشر می شود که کذب بوده و مهراد هیدن در حال حاضر مجرد است.

مهراد هیدن اکنون در انگلیس زندگی می کند و به ایران رفت و آمد دارد.

 

امیرحسین آرمان (زاده ۱۴ آبان ۱۳۶۱ - تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل کشور ایران است.

 

«امیرحسین آرمان» بازیگر جوان سینمای ایران، بازیگری که چند سالی است بر پرده‌های سینما ظاهر شده است، بازیگری که دورنمای خوبی از فعالیت‌های هنری وی به چشم می‌خورد، می‌گوید از آن دست بازیگران نیست که سینما او را انتخاب کرده باشد یا او سینما را بلکه معتقد است هردو با هم منتخب یکدیگرشدند و می‌گوید که با تخصص در کار دکوراسیون، مسلط بودن به زبان انگلیسی و آموختن علم روانشناسی، بازیگری را پیشه حرفه‌ای خود کرده است و امید دارد دراین وادی خوش بدرخشد. امیرحسین آرمان را با چهره‌ای آرام بر پرده سینما‌ها می‌شناسیم.

چهره‌ای آرام برخلاف صدایش که پر از شور است وجوانی، شور و اشتیاقی که نوید روزهای روشن را می‌دهد، روزهای روشنی که نقش آفرینی‌های همین اولین‌های راهش خبر از موفقیت آینده را می‌دهد. صدایش از پس فاصله به گوش می‌رسد، فاصله‌ای دور از پایتخت، جایی حوالی شهر لاهیجان، همان جایی که برای بازی در فیلم «ساکن خانه چوبی» آخرین کار حسینعلی لیالستانی رفته است.

امیرحسین آرمان,بیوگرافی امیرحسین آرمان

 

وقتی مقابل دوربین قرار می‌گیرید چگونه غرق نقشی می‌شوید که شما نیست ولی چنان ساده برخورد می‌کنید که گویی شما همانی هستید که در فیلم است؟
امیرحسین آرمان: باید نقش را شناخت واین شناخت با مطالعه شکل می‌گیرد. مطالعه مردم که به اصل مردم شناسی برمی‌گردد. مطالعه توانایی‌ها که به قدرت خود و شناخت ازخود دارید و باید خود را به دقت از توان جسمی و کلامی و... درآینه خوب نگاه کرد تا نقش خوب آفرید، نقشی که ارتباط با مخاطب را راحت برقرار کند.

 مطالعه دیگر چگونه مواجه شدن با نقش است، این‌که چگونه به نقش بنگری و ازچه زاویه‌ای به دنیای آن ورود داشته باشی که طبیعی‌ترین بازیگری را شکل‌دهی که به دل تماشاگر بنشیند در این فضا نحوه فیلمبرداری و کارگردانی نیز نقش مؤثری دارد و این سه ضلع مثلث که از بازیگر شروع شده و با تأثیرات هدایت کارگردان و تجهیزات فیلمبرداری به هم متصل می‌شود ستون‌های یک هنرآفرینی موفق است.

چرا گیشه‌ها کم فروش شدند و تماشاچیان مشتاق بی‌اشتیاق؟
امیرحسین آرمان: باید  ریشه‌ای نگاه کرد تا ریشه‌ای مشکل حل شود. کمبود سوژه‌های اثرگذار، تعداد کم سینماها، بی‌توجه‌ای به خواسته مردم و... باعث کم شدن صف کشیدن‌های مردم برای دیدن یک فیلم سینمایی است درحالی که سابقه نشان داده است اگر فیلم خوب ساخته و اکران شود مردم با همان اشتیاق برای دیدن می‌آیند و رکود فروش گیشه‌ها از بین می‌رود. این‌که فیلم‌های مناسب برای اکران با مانع مواجه می‌شوند یکی دیگر از مشکلات سینمای امروز است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۳۰
alireza rahmani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی